Mister Leari?

Funderar på att börja om. Ny blogg, ny design. Synd att jag inte har photoshop. Eller om jag ens ska blogga alls. Vet inte riktigt, men tror det. Eftersom det finns saker jag inte vill ha facebook till och jag finns inte på någon sida som kan ta över där facebook slutar. Bilder tillexempel. Lite bilder vill jag dela med mig av, men jag vägrar lägga dem på facebook.

Har invigt tekannan jag köpte på Arken i Parken nu. Lite länge sen kanske, men det har inte varit tedrickar väder.



Den är söt iallafall, tekannan. Den kommer jag använda igen. Helgen har varit bra iallafall. Andreé har varit här och det har varit en myshelg. Tänkt mycket på Ark i helgen, funderar på om jag tycker att det är jobbigt eller inte. Jag har kunnat lyssna på dem, och gjort det mycket också. Tillochmed sett på klipp från Grönan. Längtar nästan efter dvd:n. Tror att det är för att jag inte riktigt har insett vad som händer, att det inte blir någon mera gång. Jag kommer inte få se dem igen. Det var jobbigt att se Olas randiga kinder, se resten av bandet ganska nedstämda. Inte spela med den vanliga glädjen. Allt var som vanligt, fast mycket mera nedtonat. Men lasse blev glad av skylten iallafall, för sista gången...

Påtal om rubriken, mitt favoritklipp från 2007. Efter Olas stockholmska förstårs. http://www.youtube.com/watch?v=pprluWfI2VY . Kanske inte syns, men finns framför den här meningen.

Kommentarer

Skänk en kommentar till inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Den faktiska kommentaren:

Trackback
RSS 2.0