"Du får leva med det resten av ditt liv"

Nu vet jag vad det är som stör mig. Förutom att jag måste använda alla mina krafter varje gång jag ska skriva J. Jag vet inte hur det kommer bli. Jag kan inte planera riktigt. Det gör mig riktigt stressad när jag inte vet hur det blir, när jag inte kan styra och planera för varje timme. Att inte veta något om konserten. Men att veta att jag delar dagen med så många andra. Människor som inte står mig så nära, men som kommer finnas där ändå. 

"Styrkan att våga välja den långa vägen, känslan av att man kommer klara det."

Kommentarer
Postat av: Låtsatssyster (?) Mikaela

Förlåt att jag inte kan svara på sms, kanske förstör din planeringsfrenesi =P. Vi har lite tight i budgeten tills måndagen, så inget nytt kontantkort nu. Men jag kommer så klart! När kan vi bestämma på onsdag kanske? Det där med kontakt är ju inte riktigt min grej heller, förlåt.



Slutpoäng! Fredagen kommer bli ett vackert avslut och vi är alla där. Sen på lördagen är blir det fluff-byxor for everybody!



Det blir bra, vi är där.

2011-09-13 @ 03:43:28

Skänk en kommentar till inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Den faktiska kommentaren:

Trackback
RSS 2.0