Ni som höll mig så högt nu, sviker jag er?

Känns som att fler och fler inlägg bara blir till utkast, inget mer. Känns som att jag tappat syftet med den här. 

Jag gjorde iallafall tatueringen. Den är fin. Tog kort på den idag. Den är fortfarande en "skorpan" men det kommer gå över och den kommer bli en del av mig.



Egentligen en ganska dålig bild och jag borde ha vänt den ser jag nu. Duschat bort de svarta flagorna i armväcket kanske. Den känns bra, känns som att den suttit där hela tiden. Tittar förundrat på den mest hela tiden.

Efter att jag tagit tag i att fota tatueringen gick jag ut och fotade löv. Intressant hobby. Men jag gillar färgerna. Som försvunnit nu typ. Men ändå.











Kommentarer

Skänk en kommentar till inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Den faktiska kommentaren:

Trackback
RSS 2.0