.

Nu kan jag andas igen, trycket över bröstet börjar försvinna, jag vaknar utvilad igen. Tack Oxis.

Tydligen har jag börjat få någon form av astma, har haft problem sen jag var förkyld. Inget jag är förvånad över dock, det finns i släkten. Hoppas bara att det inte blir värre.

Vi är inflyttade och börjar bli klara, mitt internet är påväg och vi ska sätta skylt på brevlådan så de vet vart mitt internet ska. Jag trivs. Det är som hemma, fast mindre. Det luktar höst utanför och det finns golvvärme. Det är ganska trångt men jag tror att jag gillar det, åtminstone lite. Senaste tiden har jag varit avskärmad från allt som inte har med Nyköping att göra, blir lätt så när man jobbar för många dagar i sträck. Jag har inte ens hunnit tänka på helgen riktigt, att jag ska träffa Ida och se Winnerbäck. Det enda jag tänkt runt det är hur jobbet ska funka under den helgen. Men det går nog bra. Helgen efter det ska jag hem. Skönt.

Nu ska jag äta yoghurt med blåbär.

Kommentarer

Skänk en kommentar till inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Den faktiska kommentaren:

Trackback
RSS 2.0