Aj aj igen och lycklig

Nu har jag ont igen. I benhinnorna. Inte ont som förut. Utan mer rastlöst ont. Det kanske lät konstigt. Men det gör ont på något sätt så jag inte kan vara stilla.

30 december åker jag upp till Ida för att fira nyår. En nyår med sötaste barnet och riktig snö. Fast, nyår är väl ända tiden det brukar vara någorlunda snö här. Men det ska bli så roligt att åka till Ida igen. Blir mycket träffa söta barnet nu. 20 november hos Elise, nyår hos barnet och februari hos Elise.

Jävla benhinnor. Det blir aldrig bättre! Får väl lära mig att leva med det.


Kommentarer
Postat av: Ida

Ja! <3 Jag har redan beställt mycke snö och tretti grader kallt tills du kommer! :D

2009-10-07 @ 07:22:16
URL: http://justanotherfool.blogg.se/

Skänk en kommentar till inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Den faktiska kommentaren:

Trackback
RSS 2.0