Full helg

Egentligen vill jag visa upp massa bilder. Från gesällen och balen. Men kameran ligger där uppe och jag är för lat för att hämta den. För det är sent. 

Det här har varit en full helg. Jag har jobbat 7-16 båda dagarna, igår tittade jag när Sara, Elsa och många andra dansade bal i åtvid. Idag följde jag med Andreé till hans bror, som precis har fått en liten son. En månad gammal och faktiskt söt. Jag var väldigt fascinerad av hans händer och fötter. Så små, så söta.

Veckan har också varit ganska fullt upp. Gesällen varje dag fram till torsdag och tro det eller ej, men jag klarade det. Jag hann allt och fick bra poäng. I fredags var jag ledig, Andreé var här och det var en slö dag. Mysigt det med. Något som var mysigt var kvällen igår. För en gångs skull var alla hemma och bara familjen faktiskt. Vi satt ute på altanen, åt nötter, frukt och annat och hade det trevligt. Länge sen. Vet inte när det var senast.

Nu ska jag sova. Tyvärr tror jag att jag måste åka tidigt till skolan för att plugga, så går det om man skjuter upp saker. Det tråkiga är att det är en uppgift som är totalt ointressant och jag förstår den inte riktigt. Jag hittar mest bara på lite. Men två timmar ska jag sitta imorgon på morgonen. Sen hela kvällen också. Den ska vara klar på tisdag.

Kommentarer

Skänk en kommentar till inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Den faktiska kommentaren:

Trackback
RSS 2.0