Lösryckta tankar om ingenting

Sylle är väldigt mysig att lyssna på.

Det är skönt att vara hemma efter att inte ha varit hemma mer än max en dag sammanlagt på 9 dagar. 

Jag njuter av varje sekund jag får tillbringa med Andreé.

Människor gnäller väldigt mycket. Finns det ingenting att säga kan man alltid klaga för att få tiden att gå. Vi har närmare till det negativa än det positiva.

Jag vet inte om jag kommer kunna lyssna på The Apocalypse is over utan att börja gråta. 

Det var väldigt kul att träffa Bianca och Jennifer i lördags fast att det blev totalt misslyckat.

Istället för att gå i skolan jobbar jag den här veckan också. Eller jag har inte så mycket skola att gå till. En lektion om dagen är ingen mening med.

Kommentarer
Postat av: Elise

Musikguiden är höjdpunkterna denna veckan, även om annat är bra också.



Jag saknar dig.



Jag är också trött på gnäll, låt oss skippa det.



Jag kan faktiskt känna att TAIO är bara en jättebra låt nu, utan att koppla det till slutet. Men man skall inte lyssna på den sent på natten för då kommer dumma tankar och känslor...



Bra bra, mer pengar till sommaren ^^

2011-03-02 @ 00:03:55
URL: http://ienstadvidhavet.blogg.se/

Skänk en kommentar till inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Den faktiska kommentaren:

Trackback
RSS 2.0