Jag kallas för Leari men jag heter egentligen Lasse

Just nu tittar jag på http://press2play.tv/rekommenderat/17/the-ark-avslojar-sin-hojdpunkter-fran-karriaren , Lasse är jätesöt. Om en vecka är Ida påväg hitåt. För nästa vecka ska vi se The Ark. Och jag planerar massa för det hela tiden. Det är det största den här månaden. För det kommer bli så fint. 

Idag har jag syndat jättemycket, jag har ätit massor onyttigt. Därför ska jag cykla en timme idag. Så blir det lite bättre.

Imorgon lämnar vi in projektrapporten, sen är det bara bokföringen kvar. Det kommer vara väldigt skönt att slippa allt sen. Eller då är det bara gesällen kvar.

Men Lasse är jättesöt i intervjun. Som alltid.

Kommentarer

Skänk en kommentar till inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Den faktiska kommentaren:

Trackback
RSS 2.0