För 5 år sedan började det

Idag är det fem år sedan jag såg The Ark för första gången. De var förband till The Darkness som spelade på Annexet. Shit. För fem år sedan visste jag knappt något om vad musik egentligen var. Det var precis innan allt började snurra på riktigt och jag slutade vara ett barn. 

Under hela 2006, och fram till september 2007 var de bara mina. Jag tänkte inte riktigt på att det fanns andra som var som jag, jag var bara innesluten i min värld. Sen hittade jag till olika The Ark forum och började prata med människor som också var besatta. Det var jätteroligt. Ändå har jag upptäckt att jag har svårt att dela med mig av dem. De är mina, min värld. Eller jag vet inte, men jag vill inte förstöra det. Och det skulle vara hemskt att inte ha lärt känna några Angelheads.
Jag har ont i halsen och tycker synd om mig själv. Det ska jag fortsätta med resten av kvällen. Se på Rent och Bridget Jones dagbok.

Kommentarer

Skänk en kommentar till inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Den faktiska kommentaren:

Trackback
RSS 2.0