Det är geggigt ute

Lite halvt deppig, vet inte riktigt varför. Eller jo, det är nog för att jag har tittat på kläder/bikini. Det gör mig alltid på dåligt humör. Den var fin! Aha, jag är för tjock för den.. Men den här då! Hopp, för liten. Tillslut hittar jag något som jag inte är nöjd med alls, men jag får på mig det och tillslut är det det enda som räknas. Vissa gånger går jag bara på storleken och så tar jag det som är minst fult. Suck. Jag måste göra något åt det här, fast många säger emot. För det är inte kul. Inte kul någonstans att aldrig någonsin komma i fina kläder, (och gör jag det så sitter det fult). Buhuu.

Jag vill att det ska bli lördag och jag får gömma mig på konsert med Ida, The Ark och Angelheads.

Kommentarer

Skänk en kommentar till inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Den faktiska kommentaren:

Trackback
RSS 2.0