Cibbe, Solle, Arnold och Kecke

Usch. Allt är konstigt. Men väldigt bra. Hade tänkt hinna med mycket ikväll, men jag har bara hunnit prata i telefon typ. Först med Hanna, sen med Ida. Nu sitter jag här och är arg på youtube istället. Och pratar med min pojk. Finaste han. 

Idag har vi bakat surdegsbröd i skolan, med gäst (jäst) från jästbolaget (gästbolaget). Det var väldigt trevligt, vi fick lära oss mycket och han var mysig. Dessutom har jag massa bröd med mig hem. Fast just nu är jag trött på bröd. Men jag fick en idé om att hasselnötter är gott i bröd. Iallafall så hade vi i min grupp väldigt roligt, särskilt när vi gjorde degarna. Vi hittade på namn till degarna, eftersom att den ena limpan hette Råg Arnold. Så Ciabattan hette Cibbe, Råg Arnold hette Arnold såklart, den med solrosfrön i fick heta Solle och knäckebrödet hette Kecke. Det var kul tyckte vi.

Ark ska visst spela i Västervik. Jag vill dit. Mysigt! Annars lyssnar jag på Winnerbäck nu och myser, han är söt.

Kommentarer

Skänk en kommentar till inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Den faktiska kommentaren:

Trackback
RSS 2.0