May I touch your breasts?

För stunden är jag i lyckorus och jag tänker ta tillvara på det och skriva ett positivt inlägg här. 

Idag har jag varit hos Hanna i Fetås, vi har plockat svamp och hallon, lagat tre rätters och badat. Bada var kallt. Men laga mat och plocka svamp och hallon var kul. Det var visserligen bada med. Trodde aldrig att jag skulle gå ut och plocka svamp, förr avskydde jag svamp, men jag hittade riktigt mycket.

Imorgon ska jag åka på snabbvisit till Riga. Kryssning med heldag i Riga. Underkläder var billigt där, det ska jag köpa. Familjen minus syster plus farmor. Jag tror att det kommer bli kul. 

På torsdag spelar Billie The Vision And The Dancers OCH Armand Mirpour i Norrköping. Dit ska jag gå med Andreé. Han kommer inte tycka om musiken jättemycket men det kommer jag. Min prins. 

På fredag kommer Ida hit. Min fina vän från Boden. Jag längtar så att jag nästan spricker. Min bästis (du med Elise, men fortsätt läs så skriver jag om dig snart), det kommer bli så bra! Och vi ska se Ark tillsammans, och jag ska försöka att inte gråta. Och vi ska tälta, det kommer bli lite festival stämning, right?

På söndagen är det dags för konsert tillsammans med Elise. Min andra fina bästis (du ser, aah?). The Ark konsert med två av de finaste människorna jag vet. Det kommer bli underbart och sorgligt. Jag vet att jag kommer gråta.

Inget stort intresse för min utläggning om Ark. Vi skippar den.

Bara för att jag ska se Billie The Vision And The Dancers och för att den här låten är bra får ni höra den.

Om ni vill.




Tack.

Kommentarer

Skänk en kommentar till inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Den faktiska kommentaren:

Trackback
RSS 2.0