Hon måste ju vara född i en rulltårta!

Idag har jag tränat och imorgon börjar jag sent. Anledningen till att jag sitter här alldeles för sent. Jag har redigerat några bilder. Det var nästan kul igen. Kanske blir så när det inte finns riktigt lika mycket tid till det längre.

Sak samma. 

jag redigerade en bild på mig, fast jag hatar att göra det egentligen. Tycker att det blev ett skapligt resultat iallafall.






Turen kom också till ett träd. Väldigt svårt att göra något. Jag gjorde det iallafall till ett disko träd sen. Sånna kan säkert vara roliga.





Jag sökte ett extra jobb idag. Jag kommer antagligen inte få det, men ändå.

Rubriken är ett citat från en kille som vi träffade på Peace and Love. Längtar <3

Kommentarer
Postat av: Elise

Oj, vad jag blev glad när jag läste rubriken ^^

Fina du <3

Trädet, är det som Andrée tog när vi gick hem från Lejsa?

2011-01-31 @ 11:24:51
URL: http://ienstadvidhavet.blogg.se/

Skänk en kommentar till inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Den faktiska kommentaren:

Trackback
RSS 2.0