Dag 27 - Min favoritplats

Ja, jag borde vara klar för länge sen. Men så blev det jul och så fick jag besök och så hann jag inte. 

Min favoritplats... Jag vet inte riktigt. Jag har nog inte någon speciell favoritplats. Jag har faktiskt gått och funderat ganska mycket på det ett tag. Och jag kan inte säga bara en plats. Ena stunden tänker jag att en Ark konstert är min favoritplats, andra stunden är det hos Andreé. Vissa gånger är min favoritplats ensam hemma i min säng där jag slipper människor. Jag gillar de flesta platser i mitt liv, men inte för länge. Jag har bråttom iväg över allt, kan inte sitta kvar på bara en plats. Det finns så mycket att uppleva, så mycket att göra att jag inte klarar av att bara ha en favoritplats. Möjligtvis om det är ett nattåg som är i tid. Jag får sitta för mig själv, påväg till eller från något roligt. Är det till har jag något att se fram emot, är det från har jag något att tänka tillbaka på och kan njuta av ensamheten. Jag trivs ensam, men klarar mig inte utan människor. 

Kanske flög jag iväg lite. Kanske.

Kommentarer

Skänk en kommentar till inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Den faktiska kommentaren:

Trackback
RSS 2.0