Tryck på snooze Törneros

För ett år sedan satt jag hos Elise i Göteborg. Sist jag var hos Elise och skulle åka hem sa hennes mamma något om att det är nog sista gången du hälsar på oss här, nästa gång får du hälsa på oss i Östersund! Då ville jag nästan åka tillbaka till deras radhus och gå omkring så jag verkligen skulle minnas allt. Det gjorde jag inte, men det kändes fortfarande sorgligt. 

Nu sitter jag i systers nya lägenhet. Den är mysig. Jag gillar den. Och det är nära till English Shop och Irn Bru. 

Igår var det ett år sedan jag och Andreé blev tillsammans, det har gått fort. Det är lustigt. Men på ett positivt sätt. Jag tänkte skriva något långt, vackert och romantiskt. Men jag tror att jag låter bli det. Det är fint iallafall, Andreé är fin. 

Måndag och tisdag är jag ledig, det är skönt.

Kommentarer
Postat av: Elise

Du är fin, syster är fin, Stiko är fin. Men jag tror nog att våran lägenhet i Ö-sund kommer bli minst lika fin som vårt hus. I en mycket finare stad om inte annat.

2011-02-06 @ 01:33:47
URL: http://ienstadvidhavet.blogg.se/

Skänk en kommentar till inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Den faktiska kommentaren:

Trackback
RSS 2.0