Tillsammans med er, FOREVER

Återigen gör jag annat än att göra det jag ska göra. Jag läser bloggar, laddar hem musikguiden i P3 och lyssnar på Jesus Christ Superstar. Det är så pinsamt länge sen att jag inte vill tänka på när det var sist. Men den är bra. Och jag skrattade som vanligt och tänkte på Ida när Ola sjöng "tanken den är vacker, men orealistisk. Ja, till och med ganska dum." 

Som vanligt när man borde göra annat så hittar man väldigt mycket intressanta saker, det som aldrig finns när man vill fördriva tiden.

För första gången det här året, tyvärr, så riktigt längtar jag efter att få se Ark. Jag riktigt längtar för första gången. Att det är sista gången innan sista vill jag inte tänka på. Bara att skriva det gjorde att tårana började kännas bakom ögonen. Jag ska få se Ark tillsammans med de två finaste. Tillsammans ska vi vara, tillsammans mot slutet och FOREVER. Tillsammans med er kommer jag klara alla tårar, alla motgångar. Tillsammans med er är jag stark. Jag har skrivit en packlista och tagit med varenda liten småsak i listan, 32 saker. Ändå tycker jag fortfarande att det är en väldigt lätt packning. 

Nej nu ska jag lägga kläder i tvätten, dammsuga och packa kläder till flytten. Det har jag också en lista på. Jag ska inte ha med mig mycket, ändå blir den packningen inte lätt.

Förresten drömde jag att The Ark skulle spela gratis i Linköping imorgon, önsketänkande.

Kommentarer

Skänk en kommentar till inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Den faktiska kommentaren:

Trackback
RSS 2.0