Håkan och vår i luften

Igår såg jag Håkan Hellström tillsammans med Elsa och Herman. Det var väldigt trevligt och Håkan var bra, som förväntat. Men jag måste nog tyvärr säga att man blir lite bortskämd efter att ha sett The Ark strax innan en annan konsert. Särskilt klubbspelning. För The Ark är så himla bra, alltihopa är bara så himla underbart. Inte för att Håkan är dålig, han är skitbra, men det är något speciellt med Ark spelning. Eller så är det för att de är mitt band. Håkan är inte riktigt min, fast jag tycker att han är bra. 

Elsa frågade också vad det är som är så kul med att gå på flera konserter med samma band på samma turné. Med något annat band kanske jag skulle vara mera skeptisk, men med The Ark kan det inte riktigt bli tråkigt. De två spelningarna jag lyckades gå på, Norrköping och Eskilstuna var samma upplägg, men så otroligt olika. Det var två helt olika upplevelser. Kanske blir de i sommar inte riktigt lika speciella, med tanke på att det nästan bara är festivalspelningar, men jag vet att det kommer vara underbart ändå. Särskilt eftersom att det betyder att jag kommer få umgås med Ida och Elise mycket mer. Mina fina vänner.

Igår var en riktigt skön dag förresten. Först vaknade jag upp bredvid världens finaste kille och fick umgås med honom under förmiddagen. När jag kom hem hoppade jag studsmatta, låg i solen och läste, spelade sims och var ute och sprang. Jag ska nog springa idag med för det var så mysigt. Den här dagen kommer nog bli minst lika mysig, jag har redan suttit ute i solen och ätit frukost och senare kommer Andreé hit och vi ska iallafall åka och handla, vad som händer mer vet jag inte riktigt. Jag tror att jag ska tvinga med honom ut på en cykeltur. Ja, det ska jag. Just det, jag tvättade min cykel igår också och tittade så han levde efter vintern. Han hade klarat vintern otroligt bra faktiskt. 

Nu blev det ett väldigt långt inlägg, utan bilder. Bilder från konserten kommer i nästa inlägg. Jag ska lägga in dem på datorn senare.

Kommentarer

Skänk en kommentar till inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Den faktiska kommentaren:

Trackback
RSS 2.0