Kryssning

I söndags och igår var jag på kryssning. Och ja, det var trevligt. Den största delen. Träffa massa gammalt folk, nytt folk och folk jag brukar träffa. Men jag tror inte att jag kommer göra om det. Fyllekryssning är ingenting för mig riktigt. Dessutom funderar jag på att sluta dricka alkohol helt. Det finns ingen nytta med det. Bara lite. Och sista timmen, du skrämde livet ur oss flicka. 

Om en månad är jag på Ibiza, och jag måste engagera mig i skolan. Nu måste jag börja arbeta på riktigt och försöka få några positiva resultat. Fick förresten reda på att jag har g i engelska b än så länge, det var en lättnad att höra, jag har varit lite orolig. 

På fredag ska jag se Ark. Sista gången på klubb. Sorgligt. Och antagligen har jag bara fem konserter kvar. Suck.

Kommentarer

Skänk en kommentar till inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Den faktiska kommentaren:

Trackback
RSS 2.0