Fever, fever, leave my heart alone

Nu har jag legat halvdöd i soffan sen i tisdags. Febern har hållt sig mellan 39 och strax över 40. Men idag sitter jag upp med bara filt faktiskt. Kan vara för att jag har så satans ont i ryggen av att ligga hopknycklad tre dagar. Det är konstigt hur lycklig man kan bli av att sova nästan en hel natt, jag vaknade bara en gång. De två nätterna innan har jag varit vaken mer än jag sovit. Första natten var jag tillochmed tvungen att ta en tablett för att få sova någonting. 

I tisdags ringde de från Ica Maxi, då trodde jag fortfarande att jag skulle bli frisk, så jag tackade ja till att provjobba i helgen. Nu är det mer tveksamt, men jag avvaktar ett litet tag till med att ringa. Febern har faktiskt sjunkit lite nu.

Jag har inte haft någon ork att skriva, det kan höra ihop med att det inte finns något att skriva om. Mitt ointresse av att skriva nu känns ju jättebra med tanke på att jag ska skriva och hålla ett tal i början av nästa vecka.

Kommentarer

Skänk en kommentar till inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Den faktiska kommentaren:

Trackback
RSS 2.0