Utkast: Aug. 31, 2010

Jag gillar skolan, där är jag trygg. Allt är precis nästan alltid likadant. Det är mysigt. Väldigt tråkigt och segt ibland, lärare som jag inte riktigt kommer överens med. Men jag gillar det iallafall, vi har alltid kul. Jag hade en idé om vad jag skulle skriva, men det blev inte så bra. Kan bara konstatera att jag gilar skolan, för det är tryggt.

Förr gillade jag inte skolan, jag var osäker och tyckte mest att det var obehagligt. Trivdes bäst hemma. Nu blir jag stressad hemma

Upptäckte precis att jag bara hade lagt det här som utkast. Inte speciellt nöjd med det, men jag publicerar

Kommentarer
Postat av: Elise

Ja, det är faktiskt sant. Du vet ju att jag sa att det kändes jätteläskigt att gå igenom skolan i måndags? Men igår var det faktiskt mycket bättre, träffade trevliga globalisar och skolan kändes som skolan. Nu vill jag dit ibland, bara som ett break från jobbet.

2010-09-02 @ 19:29:58
URL: http://suspektfiskboll.blogg.se/

Skänk en kommentar till inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Den faktiska kommentaren:

Trackback
RSS 2.0