Politik

Jag är så trött på allt det här jävla tjatet om valet nu. Vet att det inte ser bra ut att svära i typ bloggar och sånt, men det behövdes här. Var på valdebatt i tisdags, fick en kondom från centerpartiet (det stod att storleken har betydelse på) i den stod det att det borde byggas flera skyskrapor, och så stod det fan. Minns inte hur det stod riktigt, men det ser så fel ut när det står svordomar på sådana ställen. Alltså inte i kondomen, utan i den lilla pappersförpackningen som kondomen låg i. 

"I min bok som jag läser stod det fan. TVÅ GÅNGER!"

Den här veckan har varit så oerhört jobbig. Jag har haft praktik, och det är påfrestande att vara glad och trevlig klockan fem på morgonen. Det som är bra med skolan är att jag behöver inte vara trevlig, jag kan tjura och vara dum ibland. Det kan man inte när man är på praktik. Fast jag tror att jag kommer lära mig ganska mycket, mer än på förra stället. Men jag hade roligare där jag var i vintras, jag kände mig hemma där.

Den här helgen måste jag försöka plugga. Och så måste jag börja planera lite. Usch.

Kommentarer

Skänk en kommentar till inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Den faktiska kommentaren:

Trackback
RSS 2.0