Lärare

Snacka om uttröttande dag. Började dagen med svenska, där jag har en lärare som jag inte riktigt kommer överrens med. Sen religion i en och en halv timme, lång lunch där jag skrev om Skottland, samhällskunskap i över en timme, som var ganska kul, och sen arbetsmiljö och säkerhet, där jag inte helle riktigt kommer överrens med läraren. Suck. Efter skolan gick jag hem till Andreé. Det var mysigt iallfall.

Mitt bloggande börjar gå utför. Ska börja skriva lite mer vettigt.

Förresten Elise, vad menar du med om jag har skrivit det där själv? Klart jag har, annars skulle jag skriva det. Erkänn att du bara tyckte att det var bra bara för att du var med på bild. Höhö.

Kommentarer
Postat av: Elise

Haha, nemen det var mer sådär "wow, har du skrivit det där? Vad fräckt att du har skrivit det där!" eller nått... men du fattar, typ.

Jag måste ju säga att bilden lyfte ju upp hela budskapet en aning ^^ Asså, hade man haft en ful människa hade ju inte riktigt budskapet gått fram :P

2010-09-02 @ 19:32:38
URL: http://suspektfiskboll.blogg.se/

Skänk en kommentar till inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Den faktiska kommentaren:

Trackback
RSS 2.0