rise again little fighter

Idag hittade jag en ny låt som jag gillar. Little figther med White Lion. Den kom när jag satt på bussen hem och allt kändes hemskt. Då kom den här och gjorde det lite bättre. Jag har ont i magen, eller inte ont ont utan ont känns inte bra. Något kommer gå sönder snart. Förra fredagen spenderade jag enbart tillsammans med mina tårar, den här har varit utan tårar. Men lika deppig. Ändå har den här fredagskvällen varit fin. Mys med familjen.

rise again little fighter
and let the world know the reason why 
shine again little fighter
and don't let 'em end the things you do

are you feelin' alright
cause i care

Jag rekommenderar verkligen White Lion. De är supermysiga.



Kommentarer

Skänk en kommentar till inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Den faktiska kommentaren:

Trackback
RSS 2.0