3 praktikdagar kvar

Hm, hade för mig att jag hade skrivit ett inlägg för ett par dagar sedan. Tydligen inte. Visste ni att man är som tröttast mellan 02.00-06.00 och mellan 14.00 och 16.00? Jag har tyska mellan 13.40 och 16.35. Med den informationen så kommer det gå mycket lättare att orka med tyskan.

Idag ska jag iallafall åka hem. Det har varit supermysigt att bo hos Jennifer. Laga mat, träna och tvätta. Lite som ett gift par, höhö. Delar säng också. Höhö.

Nu har jag packat ihop min väska, och väntar på att klockan ska bli ett. Då ska jag åka till tyskan. Sen ska jag åka tillbaka hit, hämta väskan och åka hem. Nödvändig information. I helgen ska jag försöka börja packa, jag har ingen aning om vad jag ska ha med mig. Får väl börja skriva lista.

Kommentarer

Skänk en kommentar till inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Den faktiska kommentaren:

Trackback
RSS 2.0