Random

Helt plötsligt, efter att ha fått en kommentar på typ fyra inlägg så får jag tre kommentarer på ett inlägg. Av helt random människor som jag inte har en aning om vilka de är. Trevligt det. Så som svar på era kommentarer, om ni nu kikar in igen någon gång. Jag ska till Skottland och göra praktik på ett bageri (va, kan de baka i Skottland!? Ja, det undrar jag också).

Jag har tagit en paus från packandet. Ska fortsätta snart, men det känns som att jag har med mig för mycket. Eller för lite, men det tar för mycket plats...

Jag undrar förresten hur det här kommer gå, när jag skulle gå från Andreé började jag gråta massor. Jag vet inte riktigt varför. Men helt plötsligt blev det jättehemskt att lämna honom. Men när det väl gått ett par dagar tror jag att det kommer gå bra. Men jag kommer sakna honom mycket. Alla andra också.

Kommentarer

Skänk en kommentar till inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Den faktiska kommentaren:

Trackback
RSS 2.0