"För vem kan glömma att stjärnorna någon gång blir stenar"

Rubriken kommer från Håkan Hellströms låt Vid Protesfabrikens Stängsel. En av de mest deprimerande textrader jag har hört. 

Mitt liv är upp och ner nu. Jag har inte riktigt tid för någonting, jag är trött på människor och överreagerar alldeles för mycket. Inget blir riktigt som jag har tänkt och jag blir arg. Det stör mig. Men det är anledningen till att jag valde att vara hemma istället för att vara med och festa ikväll. Jag skulle bara vara arg och trött.

Jag är bra på att glömma bort att jag behöver min tid för mig själv för att klara av människor.

Kommentarer
Postat av: Elise

2010-11-01 @ 22:24:22
Postat av: Elise

LÖRDAG LÖRDAG LÖRDAG!!!!

2010-11-01 @ 22:24:42

Skänk en kommentar till inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Den faktiska kommentaren:

Trackback
RSS 2.0