"Du ger alla gamla gubbar hjärtattack"

Idag har vi fått vara i en butik. Eller Gretha och jag var i en och Erika i en annan. Det var kul att få vara där. Jag fick stå i "bageridisken" och fick betjäna kunder. Jag klarade till och med själv i slutet (!). Efter att vi var klara där gick vi och åt, äcklig panini som det skulle vara ost och kyckling i. Det var typ bara ost och jättetorr. Blä. Under eftermiddagen var vi hundvakt. Våran chefs fru har skaffat en liten hundvalp. Riktigt riktigt sjukt söt. När vi tog ut henne för att hon skulle få kissa fick hon ryck och sprang runt, runt och var jättebusig. Tror att hon blev yr och väldigt trött för helt plötsligt kastade hon sig ner på marken. Eller kastade sig, hon kan knappt springa för att hon har så korta ben och gräset är lite för högt så det är inte långt ner till marken för henne.

Sen gick vi hem och beställde kina mat. Det var äckligt. Kyckling och curry med ris. Inte gott alls. Och nu är min Irn Bru slut. Jag är väldigt gnällig och trött nu. Vi ska upp vid tre imorgon också och vi ska sova om en liten stund. Innan måste vi betala för förra veckan. Men han verkar aldrig komma tillbaka. Och jag vill prata med Andreé men han är väldigt osocial. 

Nu är det inte kul här, jag vill bara hem, träffa Andreé, vara ute i höstvädret, höra svenska och slippa allt jävla friterat, allt godis och all jävla läsk. Irn Bru är gott men jag vill inte ha läsk varenda jävla dag! På onsdag har halva tiden gått. Jag orkar.

Det var inte så farligt som jag trodde med uppdateringen. Jag skrev det här i måndags.

Kommentarer

Skänk en kommentar till inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Den faktiska kommentaren:

Trackback
RSS 2.0