En sten har släppt

Nu har foldern skickats till tryck, och vi har börjat få ordning på vårat UF- företag och skickade in affärsplanen idag. Jag känner att en sten har släppt och det är väldigt skönt. Speciellt med tanke på hur mycket jobb som jag har lagt ner på foldern. Men jag har faktiskt fått rätt mycket beröm för den, och det känns bra. Det gör det värt de timmar som jag lade ner på den. 
Vi har fått undan det jobbiga kalkylräknandet (kalkylräknandet felmärks och förslaget abortframkallande kommer upp?), vi måste bara renskriva dem. Hela fredagseftermiddagen satt vi och försökte få ihop dem, slet hår, skrek och ville dö. Eller jag gjorde iallafall. Det var inte kul. Då ville jag inte mer, idag när det är över är det kul igen.

Den här veckan verkar bli bra, lite lugnare än förra. Jag är väldigt långt borta från "bita ihop känslan" som har varit väldigt närvarande senaste tiden. Nu ska jag skriva rent en sak till engelskan, sen ska jag sitta i tv-soffan och dricka te med mammi hela kvällen. 


Mina "kompanjoner" och jag i Tårtlyckan UF

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är ju charmen med uf företag.. ena stunden vill man sluta, ge upp och aldrig mer göra något liknande, andra stunden är det är det kul. Men i slutändan är det värt det.. tycker jag!

2010-11-16 @ 18:52:39
Postat av: mitt namn är för övrigt ida

2010-11-16 @ 18:53:09

Skänk en kommentar till inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Den faktiska kommentaren:

Trackback
RSS 2.0