Sommar, sommar, sommaaaar!

Jag älskar vädret just nu! Våren och sommaren är min tid, det är då jag lever på riktigt. Resten av året är bara en tid då jag blundar och biter ihop. Hittade en bild som jag tagit genom mitt fönster, det var flera meter snö. Idag har mamma klippt gräset. Det går fort. 

Att förklara känslan av att se att träden blivit gröna, hör fåglarna kvittra, känna solen och känna lukten av nyutslagna blommor, det går nog inte riktigt. De flesta vet nog hur det känns. Hur det känns när allt samlas i magen och blir till ett stort pirr i magen av glädje och förväntningar inför sommaren. I helgen ska jag ut till Anca i skogen, då ska vi ut och vandra och bara känna våren, det har jag bestämt nu.

Men alltså, den där lukten är så speciell. Sött och gott, väldigt diskret. Jag älskar när mamma hängt kläder på tork utomhus. Det luktar så sjukt gott. Och nu blev jag distraherad av mejl. Får poeta av mig en annan gång. Sitter bara och garvar för mig själv..

Fick precis mejl från P&L. Jag, Ida och Elise ska vara på samma ställe, en skola. Det komiska är att vi bad om att inte ha något pass på fredagen. Vi jobbar 15-21 på fredagen, alla tre. Kuul. Det är enda passet vi har samtidigt alla tre.

Kommentarer
Postat av: Elise

Bajs på det. Men det får ordna sig...

2010-05-18 @ 18:33:33
URL: http://suspektfiskboll.blogg.se/

Skänk en kommentar till inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Den faktiska kommentaren:

Trackback
RSS 2.0