Ensammen

Nu är jag ensam. Eller mamma, pappa och min ena lillebror är hemma. Men Andreé är inte här längre. Ikväll åkte han hem. Efter att ha varit här sen i lördags. Och jag var hos honom torsdag-lördag. Så det är väldigt tomt. När jag umgås sådär med någon, flera dagar i sträck väldigt intensivt, längtar jag efter att få lite tid för mig själv. Men när jag väl är själv då är det bara tomt och träligt. Och ja, träligt är ett ord. Det betyder typ tråkigt om det är någon som inte förstår det riktigt.

Och förut såg jag på Grey's Anatomy, första avsnittet på länge som jag såg hela av. Och det var säsongsavslutningen. Massa folk blev skjutna, dog eller höll på att dö. Folk grät och det var massa kärleksförklaringar. Jag började inte gråta, jag höll det inne. Annars hade jag fått den där panikgråten. Då jag hulkar och skakar och tårarna sprutar nästan rakt ut.

Ikväll ska jag sitta uppe hela natten och göra ingenting bara för att jag kan.

Kommentarer
Postat av: Elise

De där Grey's avsnitten var ju för jävliga!! :S Jag höll på och skrika och gråta en massa när Derek blev skjuten...

Men snart kan vi göra det där av glädje istället. 15 dagar kvar till Ark på p&l <3

2010-06-17 @ 16:42:52
URL: http://suspektfiskboll.blogg.se/

Skänk en kommentar till inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Den faktiska kommentaren:

Trackback
RSS 2.0