Come let's pray for the weekend

Den här helgen har gått sjukt fort. Kan vara för att jag nästan har sovit bort hela helgen. Trevlig har den varit iallafall. I fredags sov jag hos Andreé och var där typ hela lördagen. På kvällen gick jag och Becka ut på krogen i Norrköping. Otten. Egentligen skulle vi till ett annat ställe där Martin och Sylle skulle vara dj's. Men det var så långt bort från stationen, särskilt när sista tåget går klockan ett... Och hade nog inte varit så kul för Becka, men hade varit kul om jag kunnat gå dit med Ida och Elise typ. Något som är positivt är att vi ska se The Ark tillsammans om mindre än en månad. När jag tänker på det får jag ett sug i magen, jag längtar verkligen dit. Det är så himla himla härligt att se dem live. Tror knappt att det finns något bättre. Särskilt inte när jag ska se dem tillsammans med Ida och Elise och kanske Rosa :) 

Nu ska jag packa upp från helgen och packa inför imorgon. Det ska visst bli regn så jag kan inte ha kjol. Fan också.

Kommentarer
Postat av: Elise

Fast jag är negativ och vågar inte hoppas på att vi kommer kunna se arken på p&l. Jag är så rädd för att bli besviken, så jag vågar knappt se fram emot det förrän vi fått spelschemat :P

2010-06-07 @ 07:45:43
URL: http://suspektfiskboll.blogg.se/
Postat av: kickan34

jag vet. så ser min lycka ut oxå! :)

2010-06-17 @ 21:05:11
URL: http://kickan34.blogg.se/

Skänk en kommentar till inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Den faktiska kommentaren:

Trackback
RSS 2.0