"Svart är ingen färg, det är så man känner sig"

När jag tänker efter är det här första gången på länge som jag är såhär deprimerad. Lite pinsamt att det beror på en mobil. Jag tappar all ork när jag blir depp. Mycket av deppigheten beror på att jag inte haft kontakt med varken Elise eller Ida idag. Jag är van vid att höras av varje dag.
Förresten Rosa, jag har inte läst igenom ditt utkast riktigt än, ska göra det snart. Men jag tror att de var tre stycken som spelade Maria. Jag är inte säker, men ska kolla upp det :)

Kommentarer
Postat av: Rosa

Hoppas verkligen att du ser ljuset snart!

Vad gullig du är, tack för hjälpen! :) De var tre "Marior"i Malmö-uppsättningen. Dock är det Åsa som sjunger på skivan, så det är därför jag bara har med henne i min analys. I filmen och på min engelska version är det Yvonne Elliman på båda. :)

2010-01-14 @ 22:33:07
URL: http://olasalosuperstar.blogg.se/

Skänk en kommentar till inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Den faktiska kommentaren:

Trackback
RSS 2.0