Söndag

Idag har varit en ganska effektiv dag. Faktiskt. Jag har pluggat, massa som jag har skjutit upp jättelänge. Jag har bakat bröd, potatisbaguetter. Riktigt saftiga! Och jag har sprungit. Kanske att det är något jag inte borde gjort. Med tanke på mina benhinnor. Men jag hade mycket att tänka på, och jag började plugga till teoriprovet till idrotten. Så jag blev så sugen på att springa. Min hjärna klarnar upp då. Fast kul var det inte, jag sprang i spåret där de visst har gjort skidspår, så jag fick springa på kanten, där jag bara åkte igenom snön. Och ingen kondition har jag heller. Nu är det hårdträning som gäller på gymmet!
Lyssnar på Håkan Hellström nu. Det har jag saknat. Tänkte på konserten jag var på med Elsa och hennes kompis Herman, på Liseberg, 18 september. Jag längtade tillbaka jättemycket. Håkan var bra. Jag var med Elsa. Hela dagen var mysig. En sån där dag man vill tillbaka till hela tiden. Inte som i fredags. Jag har ångest. Och skäms. Nu kommer jag ta det lite lugnt med alkoholen ett tag framöver.

Kommentarer
Postat av: Elise

Tycker med du skall ta det lugnt med alkoholen, se på mig, jag har gjort det hela livet ^^



Men du kunde i alla fall gå på Håkan, medan jag var fast i fucking ingenstans i landet fan långt bort... nejdå, jag är inte alls bitter, inte alls...

2010-01-25 @ 17:52:06
URL: http://suspektfiskboll.blogg.se/

Skänk en kommentar till inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Den faktiska kommentaren:

Trackback
RSS 2.0