Markus Kyrkogård

Jag har lyssnat på Markus mycket nu sista tiden. Fast på hans två nyaste album. De är mysiga. I början gillade jag dem inte. Men det brukar vara så när jag hör ny musik, det tar ett tag innan jag gillar det. Första gången låter det bara nytt och läskigt. Inte förrän jag börjat vänja mig vid hur det låter kan jag börja tycka om det. Nu har jag iallafall börjat lyssna på hans första album, Markusevangeliet. Jag har nog saknat det albumet. Det var hur länge som helst sen jag lyssnade på det. Men herregud vad bra det är!
Jag säger som det är att allt är sådär
Bara sådär, sådär som det är såhär års
”Och blir det inte bättre så lägger jag ner, så är det!”





Kommentarer
Postat av: Ida

aaa, jag har inte heller lyssnat mycke på de gamla på väldigt länge men det är nåt speciellt med det gamla albumet det är grymt!

2010-01-17 @ 20:31:56
URL: http://justanotherfool.blogg.se/
Postat av: Elise

Men hur kunde det bli så svårt då? ^^



Duktigt att du kommit på att lägga in liten DinTub :)

2010-01-18 @ 23:08:22
URL: http://suspektfiskboll.blogg.se/

Skänk en kommentar till inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Den faktiska kommentaren:

Trackback
RSS 2.0