Ja jävlar...

Igår var det fest med LP. Typ mitt ute i skogen. Det var trevligt. Tyvärr är mitt minne ganska svagt. Det känns som att tiden gick väldigt fort. Tycker inte att jag hann med någonting. Eller, det gjorde jag. Men det var iallafall kul att lära känna de andra än de i tvåan. Vissa lärde jag känna mer och vissa mindre. Tråkigt att vi inte gjort något sånt här tidigare.

Nu sitter jag hemma, kom hem runt halv elva. Ganska mycket bakis. Ganska fundersam. Jag ska nog sova en stund nu när min familj åker in till stan. Och fundera lite.

Tack för att ni var så söta mot mig då när jag var ledsen. Jag behövde det. Tack så mycket, ni är guld!

Kommentarer

Skänk en kommentar till inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Den faktiska kommentaren:

Trackback
RSS 2.0