Hinner knappt hem innan jag längtar bort

Jag har knappt hunnit hem och jag vill bort igen. Och jag är sur över småsaker. Egentligen har det nog att göra med igår, som faktiskt var en trevlig kväll. Men idag är jag sur över att min bror hade snott musen till datorn. När vi satt och fikade skulle mamma berätta en historia för min brors kompis. Och den historien är så dum. Det var inte alls så det var. Det har de kommit på själva. Sudda, skriva till, ändra, allt för att det ska bli roligare för nästa.
Igår var jag iallafall på bastukväll hos Michaela. Det var väldigt mysigt. Jag hade roligt. Jag behövde kvällen igår. Det var länge sen jag var ute nu. Inte för att vi var speciellt mycket ute men. Hoppa ut i snön, en mössa kan vara en katt, jag är väldigt lik en tant.
Det tråkiga var att jag hittade msn och pratade med en person som jag kanske inte borde pratat med just då. Det blev fel och nu vet jag inte. Ska förklara mig idag. Nu är den här dagen över snart, och jag som skulle plugga matte, plugga idrotts teori och läsa körkortsbok. Helvete. Nu är det så mycket, jag kommer bryta ihop. Vill du hjälpa till att hålla mig på fötter?

Kommentarer
Postat av: Rosa

Man behöver komma bort ibland, och man måste få vara ledig från allt plugg ibland. Planerad vila känns bättre, ett tips är att planera in en dag i helgen som SKA vara helt pluggfri :)



sv: Tack! Jag blev faktiskt nöjd med den analysen.

Jo, han spelade ju med i bandet, så han gillar säkert JCS också!

Jo, vi kollade på någon film i skolan om Jesus sista vecka, det är skrämmande hur lik bibeln det är. Fast JCS är ännu mera lik, än den filmen. Jag kom på då, under den filmen, att låten Getsemane i JCS kan vara Jesus bön?! För i bibeln går han ju undan och ber när de sitter i Getsemane trädgård.

2010-01-16 @ 22:18:59
URL: http://olasalosuperstar.blogg.se/

Skänk en kommentar till inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Den faktiska kommentaren:

Trackback
RSS 2.0