Fullt upp

Jag har verkligen fullt upp hela tiden. Igår var jag med i lokaltidningen Corren, imorgon ska jag vara med i tv. Eller de ska filma. Och jag ska sälja min final macka i butiken i skolan. Det ska bli kul. Men jag kommer vara stressad. Jag är stressad hela tiden nu nästan.
Något jag har märkt är att jag har väldigt många underbara vänner som bryr sig om mig. Det gör mig väldigt glad. Utan alla fina vänner skulle jag bryta ihop snart.
Imorgon visas filmen om Ola på svt. Jag ska vara hemma. Skönt faktiskt, att vara "ensam" hemma en fredagkväll. Det är inte ofta nuförtiden. Jag har faktiskt inget planerat på lovet heller, mer än två körlektioner och förhoppningsvis två nätter på min praktikplats. Det var länge sedan jag hade ett helt oplanerat lov framför mig. Jag ska ta det lungt och få tillbaka lite energi.
Nu ska jag duscha och hänga tvätt. Och oroa mig inför imorgon.

Kommentarer
Postat av: Rosa

sv: Märkte det när jag skrivit det :P Fast jag har tänkt på det ett tag. Hemma känner jag mig inte alls lika äcklad.. Det kan ha att göra med att jag har ett svart tangentbord, så man inte ser smutsen lika bra.. Alt, att jag vet att det bara är fyra personer som använder det. De tangentborden som ska vara vita, med typ smutsgrå tangenter är hemska!

2010-02-18 @ 22:56:20
URL: http://enrosagnu.blogg.se/

Skänk en kommentar till inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Den faktiska kommentaren:

Trackback
RSS 2.0