Dag 9 - Platser jag besökt

Äh, jag har besökt många platser. Jag tänker inte rada upp alla. Vadå platser jag besökt? Vad ska jag skriva om det?

Skit samma. Jag har besökt Borlänge, under Peace and Love veckan. Jag älskar den veckan. Två gånger har jag varit där. Bott i tält, ätit snusk mat, lyssnat på musik, jobbat, sovit, varit på bajamajor, varit lycklig i en hel vecka. Det är underbart. Flera borde besöka den festivalen. Nu handlade visst helt plötsligt inte om en plats riktigt längre, men skit samma. Det är fint och jag vill inte skriva om platser som jag besökt. 

Rom har jag varit i förresten. Det är fint. Och Auschwitz, inte lika fint, men intressant.

Kommentarer

Skänk en kommentar till inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Den faktiska kommentaren:

Trackback
RSS 2.0