Dag 20 - Den här månaden

Den här månaden är det advent. Julförberedelser. Det började med lussekattsbak hos Scouterna. Sen har de flutit på. Jag vet inte riktigt vad som har hänt. Julklappar har jag köpt. Umgåtts med Andreé mycket. Så har jag varit uppe i Stockholm med klassen. Det var skoj. Just ja, Andreé fyllde 20, och hade lite fest. Och farfar och farbror fyllde år. 

Det är en fylla år månad. Och så julafton. Efter jul kommer Ida och Elise hit. Det blir kul. 

Något som är negativt den här månaden är att jag har dragit mig längre och längre in i mig själv. Jag vill inte träffa någon, inte prata med någon. Bara vara för mig själv. Jag märker det, och säkert många andra också att jag tackar nej till allt fler saker. Men det kommer nog att gå över. Jag måste bara få andas lite först. December brukar inte vara min bästa månad, inte heller det här året.

Kommentarer
Postat av: Linnea.

Fin blogg. :D

2010-12-24 @ 10:47:58
URL: http://rapotato.blogg.se/

Skänk en kommentar till inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Den faktiska kommentaren:

Trackback
RSS 2.0