Dag 18 - Min favoritfödelsedag

Jag vet inte om jag har någon favorit. Den senaste var nästan som en vanlig dag, förutom att jag fick åldersnoja. Och det ser jag nog inte som något positivt. Året innan satt jag på en buss större delen av dagen. Inte heller någon favorit. Och innan de två minns jag faktiskt inte så mycket. Födelsedagar är inget jag lägger ner så mycket energi på. Det är nästan alltid så mycket planerat, och med det så mycket som kan gå fel. Därför är det alltid något man blir besviken på. 

Men jag minns en lite grann. Jag vet inte vilket år det var, men det var långfredag iallafall. Hela släkten kom hem till oss och vi hade olika lekar ute i trädgården. Det var iförsej ganska trevligt. Kanske var det det året vi fick en studsmatta. Den var skoj.

Kommentarer

Skänk en kommentar till inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Den faktiska kommentaren:

Trackback
RSS 2.0