Dag 17 - Mitt favoritminne

Jag har redan skrivit om det. När jag träffade Ola Salo tillsammans med Ida och Elise. Hela den dagen var så fin. Jag var med mina två bästa vänner och träffade en person som vi avgudar så starkt. Hela dagen var jag lycklig, allt var så perfekt. Först så träffar jag och Ida Elise, som vi inte träffat på ett tag. Efter det träffade vi Ola och hamnade i ett tillstånd då det inte gick att sudda bort leendet från våra ansikten. Tiden till  det att konserten skulle börja gick fort, efter den träffade vi Ola igen och när vi gick mot bussen hoppasade vi fram och sjöng. För vi var lyckliga. Alla som gick förbi tittade snett, men vi fortsatte sjunga. På bussen kunde vi inte sova, utan satt och pratade om hur fint livet var just då. När vi kom hem lade vi oss alla tre i samma säng och lyssnade på We Are The Ark och världen var fortfarande fin. Inget kunde stoppa oss, inget kan stoppa oss. Tillsammans klarar vi av världen!

Kommentarer
Postat av: Elise

2010-12-23 @ 15:20:50
Postat av: Elise

Åh, vad världen var underbar då. Vad allting verkade enkelt och problemlöst den dagen!

2010-12-23 @ 15:21:25
URL: http://ienstadvidhavet.blogg.se/

Skänk en kommentar till inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Den faktiska kommentaren:

Trackback
RSS 2.0