Dag 15 - Mina drömmar

Jag drömmer ganska ofta om nätterna. Ofta är det snälla drömmar, men väldigt lustiga. Oftast drömmer jag mera när jag är stressad och det är väl ett sätt att rensa bort allt. Som de säger. Inatt drömde jag att jag hade två hästar, och det var så mysigt. Snö ute och jag skulle ut och rida barbacka på en av dem. Men samtidigt som det var underbart hade jag min ganska vanliga känsla i magen, då jag vet att jag har mycket att göra som jag inte hinner med. 

Jag har bytt rum med min bror, och efter att vi bytte rum, för några år sedan, har jag drömt mer och mer. Innan drömde jag nästan aldrig. Kanske beror det på rummet, kanske beror det på att jag har mer att rensa bort och sover lättare.

Kommentarer

Skänk en kommentar till inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Den faktiska kommentaren:

Trackback
RSS 2.0