Hata hata hata hata

Jag hatar allt just nu. Lyssnar på Crashdïet och är arg. Inte ens Skottland verkar kul nu. Bara jobbigt. Jag vill inte, vill inte, vill inte. 

Ibland försöker jag intala mig själv att jag har förändrats och blivit starkare, modigare. Men så kommer dagar som den här och jag är nere på botten igen. Jag orkar inte mer, jag vill inte tro på mig själv, vill inte tro att jag är älskad. För jag är ful och dum. Jag tar mig alltid vatten över huvudet och kan aldrig fullfölja mina planer.

Kommentarer
Postat av: Elise

Du har börjat trean på gymnasiet. Det är en enkel förklaring. Nemen lite så är det ju, i alla fall var det ju så för mig också.

2010-08-31 @ 22:27:26
URL: http://suspektfiskboll.blogg.se/
Postat av: Anonym

När jag läst klart texten vart det lite sån där har jag skrivit detta känsla. Jag känner igen detta allt för väl, för det är så det känns nu, hela tiden. Saknar dig snutt, obeskrivligt mycket

2010-09-01 @ 18:12:16
URL: http://justanotherfool.blogg.se/

Skänk en kommentar till inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Den faktiska kommentaren:

Trackback
RSS 2.0