Dagen innan allt börjar om igen

Imorgon börjar skolan. Jag längtar lite. Men jag vill börja om en vecka. Jag vill ha en vecka att bara ta det lugnt och vara själv. Fast jag vet att jag skulle inte vara själv. Just ja, jag höll på att skriva. Jag fastnade i två klipp på youtube från Håkans konsert på Way Out West. Helvete vad han är älskad. 

Imorgon ska jag cykla in till staden. Duscha hos Andreé, till skolan och få schema. På torsdag ska jag vara i bageriet och på fredag ska jag vara i konditoriet. Och på torsdag kommer Elise hit. Det kommer bli så underbart! Speciellt med tanke på att vi ska se The Ark på lördag. Herregud.

Jag är kissnödig och har ingenting att skriva. Hej då.

Kommentarer

Skänk en kommentar till inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Den faktiska kommentaren:

Trackback
RSS 2.0