Calleth you, cometh I

Eller jag önskar att jag kunde. Idag har jag pratat med både Ida och Elise i telefon. Jag saknar båda så enormt. Och när jag pratade med Elise, vi diskuterade en vän till Elise, då ville jag åka ner till Göteborg och krama hon. Men Elise kommer hit snart. Om lite mer än en vecka. Då kan jag krama henne. Min söta Elise som biter på fingrarna. Det gör ont Elise, gör inte det. Jag ser att du biter. Och Ida och jag pratade, det var ett väldigt mysigt samtal. Vi pratade mycket gamla minnen. Det brukar bli så tror jag, eller jag minns inte nu. Men jag satt och önskade hela tiden att jag kunde få vara hos Ida just då. Jag älskar att vara hos Ida. Det är så underbart mysigt. Eller på Peace and Love. Det var underbart, jag älskade tillochmed vårat tält. 

Jag behöver duscha, kanske gör jag det snart, eller så blir det imorgon. Och jag saknar min pojke, jag vill sova bredvid honom. Min säng är alldeles för stor.

Kommentarer

Skänk en kommentar till inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Den faktiska kommentaren:

Trackback
RSS 2.0