"Tell me this night is over"

Just nu vill jag ligga i Andreés famn och ligga kvar där, väldigt länge. Gömma mig för världen. För den är läskig och skrämmande. Bara massa stress och måsten. Jag vill inte längre. Särskilt inte Mack-sm. Men jag måste väl stå ut. Även att jag hatar uppmärksamhet. Det kanske blir kul när jag är där. Bara att det är det inte nu. Särskilt inte mina klasskompisars ideér om plakat och lakan m.m. Det vill jag inte. Då blir det bara jobbigt. Okej att stå snälla och söta och titta men jag vill INTE ha några plakat och folk som skämmer ut sig för min skull. Jag kommer inte klara mig bättre för det, snarare skulle det göra mig mer nervös. Och det är något jag inte behöver.
Allt är bara stress nu, typ. Och så körkortet på allt det. Och något som min syster ville att jag skulle hjälpa till med. En helg då jag inte är hemma upptäckte jag nu. För då ska jag till Tyskland. Och om en månad och en vecka har vi nationelltprov i matte. Ska jag hinna plugga på det? Åt helvete med det.
Jag har inte tid, men jag ska sova hos Andreé imorgon. För jag orkar inte tänka på vad jag måste göra egentligen. Så är det med det.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Nu förstår jag. Jag kommer inte stå med nåt plakat, inte ens ha nån tröja med ditt namn på mig! Lovar!

<3

2010-04-15 @ 20:52:45

Skänk en kommentar till inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Den faktiska kommentaren:

Trackback
RSS 2.0