Fylla 18

Som jag har längtat efter den dagen. Dagen då jag äntligen skulle fylla 18. Skaffa abonnemang, gå på krogen med mera, med mera. Så i fredags skulle jag ju gå på krogen med Lizette. Jag var jättepepp och längtade hela dagen. När jag väl satt på bussen blev jag skitstressad över en massa saker och fick lite halvt panik. Jag mådde inte alls bra. När jag kom fram och kom hem till Andreé vad jag nästan gråtfärdig och borrade in näsan långt in i hans axel och stannade där ett bra tag. Jag bestämde mig för att stanna hos Andreé den kvällen och bara ta det lugnt. Ett väldigt bra beslut. På lördagen var jag flera gånger påväg att börja gråta under dagen. På kvällen åkte vi hem till en klasskompis till Andreé på grillfest, där fick jag ett nervöst sammanbrott och satt och grät jättelänge. Annars var lördagskvällen en trevlig kväll. Det var mycket nytt kul folk, jag var lagom småfull och vi bastade. Visserligen brukar jag inte gilla att basta men det var rätt skönt och framför allt kul. Blev väldigt blött.
Och nu har jag ännu en gång glömt bort att duscha, får göra det imorgon på morgonen. För det kommer jag inte orka nu. Jag får försöka packa upp och packa istället. Ha en trevlig kväll, hejs

Kommentarer

Skänk en kommentar till inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Den faktiska kommentaren:

Trackback
RSS 2.0