Ett påsklov är förbi

Nu är snart påsklovet förbi. Kvar är en utgång på krogen och en fest med typ okänt folk. Det här lovet har varit sjukt bra. Ida och Elise kom från långt bort och umgicks med mig och Lizette. Väldigt mycket har hänt under lovet, vi har hunnit nörda The Ark, påskkalas, kanotpaddling med ofrivilligt bad, påskmarknad, se på film och mys, sova tre i en 1.20 säng med mera med mera. Och självklart var vi i Norrköping med Ida.
Det värsta med att ha så fint besök är att det blir så tomt efteråt. Sängen blir så stor (även om det i vissa fall kan vara skönt att iallafall kunna vända sig om utan att slå till någon). Som tur är har mitt problem med för stor säng minskat en aning, Andreé fyller den platsen ganska bra. Men Ida och Elise är saknade. Lizette träffar jag ikväll.
Idag har jag fyllt 18 också. Det är spännande. Många gratulationer och mycket presenter. Bl.a ett knivset, påslakan, rosa durkslag, bakformar och pengar. Sen har jag varit på banken och fixat en bankdosa, så nu kan jag betala räkningar själv. Och på måndag kommer mitt abonnemang, jej!
Och nej det här blev inte så vidare värst bra skrivet, men det får ni leva med. Förhoppningsvis kommer jag igång med det snart igen, men antagligen inte. För nu är det mycket på gång, mack-sm och nedräkningen mot körkortet har börjat..

Kommentarer

Skänk en kommentar till inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Den faktiska kommentaren:

Trackback
RSS 2.0