Trött. Vem, jag? :O

Igår somnade jag vid nio. Efter att ha tittat 20 minuter på The Green Mile. Därför missade jag att säga hej då till Elise. Mitt hejdå kommer hon inte se förrän hon kommer hem igen antagligen. Som jag skrev ungefär tio i tre på natten. Det har bara gått en dag och jag saknar min kanin otroligt mycket. Mobilen är så tyst. Egentligen är det bra på ett sätt, mina gratis sms är slut så jag slipper slösa pengar där. (Ännu mera spara till i sommar). Men jag saknar hennes sms.

Idag vaknade jag vid sju, gick upp och åt en mindre lyckad frukost. Våran mixerstav är inte så stark. Inte när man ska mixa jättefrusna fruktbitar iallafall. Åtta styrde vi bilen mot farfar. Pappa och två andra gubbar skulle segla hem båten. Eller halvägs iallafall. Jag och syster umgicks med farfar. Det var väldigt trevligt. Inte så ofta det blir av.

Nu ska jag gå och lägga mig i min säng, äta godis och titta vidare lite på The Green Mile. Eller sova. Imorgon ska jag plugga. Jippie. Kanske har mer att skriva då, ska skriva vidare på samhällskunskapen. Då kommer det nog mycket tankar.


Kommentarer
Postat av: emelie :))

då är vi två som ska plugga ;p

2009-09-06 @ 09:56:15
URL: http://emelieslittlecorner.blogg.se/

Skänk en kommentar till inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Den faktiska kommentaren:

Trackback
RSS 2.0