Sy väska :)

Nu har jag precis ritat upp en mall för min väska som jag ska sy. Det ska bli en lite lagom stor väska för skolböcker, men inte för stor för att ha annars. Kanske lite tråkig, men det är så jag vill ha den. Får se hur resultatet kommer se ut sen. Ska vara dragkedja och kardborreband på den så får se hur den biten går.

Det var något jag tänkte skriva här som var ganska vettigt, men har glömt det nu. Jag har iallafall beställt min fotobok nu, borde komma om cirka två veckor. Imorgon borde min In Lust We Trust plansch komma, beställde en igår på discshop. Helt underbart lycklig för de två sakerna.


En sån här plansch är det jag har beställt :)


Kommentarer
Postat av: Rosa

sv: Tycker du?!

Jag antar att jag får kolla på den några gånger till för att fatta, första gången jag hörde Malmö-versionen blev jag lite besviken, så det kanske är samma med filmen :) För Malmö-versionen älskar jag nu :)

2009-09-24 @ 23:43:40
URL: http://enrosagnu.blogg.se/

Skänk en kommentar till inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Den faktiska kommentaren:

Trackback
RSS 2.0